Maj 4, 2010

Såhär kan det se ut en dag i skolan. Jag sitter på en bänk i solen, försöker spela lite gitarr, Jocke fotar och försöker hålla för öronen.
Efter att bara haft en lektion idag drog jag hem, la mig i soffan och glodde på dear john för tredje gången. Fast jag somnade, som vanligt. Sen drog jag, pappa och Anton hem till mormor och jobbade i två timmar. Nu har jag tagit av jobbekläderna och tänkte slänga i mig lite mat!

Sjukt att det redan är maj, om lite mer än en månad slutar skolan. Jag har så mycket jag måste göra innan dess att jag inte vet vart jag ska börja och varje gång jag tänker på det får jag panik och vill lägga mig i fosterställning och hoppas att allt bara ska försvinna. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0