Dagens Ellen

Såhär har jag sett ut idag.
Idag har jag varit glad hela dagen, inte en enda deppig stund! Fyfan va skönt säger jag bara.
Dagen började med att jag missade bussen för jag orkade inte springa på min onda fot, men det var inte så farligt för nästa buss kom 5 min senare. Sen hade vi NP i engelska fram till lunch, då satt jag, Olle och Offe och glodde på sean banan och annat kul. Ja sen så drog jag, Julia, Offe, Simon och Josse in till stan för att filma till våran reklamfilm för Mcdonalds. Jag, donkenfreaket, fick vara personen i filmen såklart.
Efter mycket waaajnande från allas håll så blev vi klara och drog tillbaka till skolan, hämtade våra grejer och även Emilia och Molly och så åkte vi vidare till nova och shoppade. Shoppa är ett för jävla fult ord asså...
När jag kom hem fick jag tacos och blev glad och när jag och mamma var ute och gick hämtade vi min mobil på center syd, fick en sprillans ny! Då blev jag också glad. 
Jag är glad. Känns som att jag precis klev ur den där konstiga bubblan jag har levt i ett tag. Känns som att allting blev ett snäpp bättre nu. Snälla låt det förbli såhär nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0