woho

Tjenare

vilken givande dag i skolan eller inte. Kändes ganska å ovärd men vafan. Drog efter halva tiden, in till Eslöv och antastade emeli eftersom jag var hungrig - pommes, kyckling å bearnaisesås. Ursäkta intressepilen som träffade era hjärtan. Sedan krängde vi litta mer, chips och coca cola och efter de blev vi fika sugna och drog till vebos och fikade. Vårt ställe dedär. Gott kaffe, trevliga människor och arabmusik.. bättre blir det inte. Sedan kom jag på att vi ska sälja kakor imorron på baldone grejsskit, så jag slog på stort och bakade två kladdkakor eller ja, där tog jag i. man kan säga att jag köpte de på coop men det är en annan femma.

förtillfället mår jag helt okej. dock skakar jag som fan, beror nog på coccan och kaffe - jag tåler nog fan inte koffein men skitsamma. okej, sjukt bra inlägg jag vet jaja jag är trött vi får skylla på det.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0