Never gonna be alone

Men tjenare, gissa vem det är som skriver?! woooooooooooohoo, jo för det är jag Emilia. Jag är nog inte back on track men jag lovade dansken för några dagar sen att jag skulle skriva... då men jag gjorde det inte då utan gör det nu istället.
Grejen att jag inte skrivit på ett tag är nog en blandning mellan lathet och endel andra grejer som jag inte bör gå in på. På senaste tiden har saker från förr dykt upp och jag har inte varit tiptop, det är väl det enda jag kan säga. Men just nu mår jag helt okej. Det är solsken ute, igår och idag har jag filmat för min musikvideo och sånt nödvändigt skit. Fredagen spenderades med mina favorit singelbruttor hos ellen med tacos och sedan även en tripp till centersyd. Sådär lagom mysigt!
en bild från emmaboda i sommras, man var happy, brun och allt var lätt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Trodde jag var din favoroit :(

2010-03-15 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0