Mobilen den är bra... när man har sladden med sig

Jag är så flitig med att ta bilder med min mobil, men jag har alltid glömt sladden så jag kan lägga in dom.
Jag och Emilia köpte cheesburgare när det var mindre-god-mat i skolan. Ellen och oliver fick också.
Min coola ryggsäck som jag köpte för ett tag sen. Min rygg är ju helt knäpp så går hos sjukgymnast nu. Axelväska = förbjudet!
Två av mina tre bordskamrater på Josefins 18-års fest
Jag josef & Amanda
Nemo myser
Dag 1 i Malmö när vi dokumenterade BUFF och SCREEN (detta är då lunchen)
Läste i tidningen om en liten gris, sjukt söt haha
Dag 2 i Malmö
Fick gratisprylar av favorit-Tommy!
Julia på lunchen
min mat:
Såg en liftare haha, söt
Päronen är hemma från Thailand nu i alla fall, skönt. Pluggade matte i går kväll, fredag. Jobba idag, lördag. Och imorgon ska man till sebbe som fyller år :)
Nästa vecka är det massor av prov och uppgifter som ska in, sen på söndagen ska jag på nån modellplåtning :) yey!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0