Fredagsfest!

Nä om man skulle ta ett ryck igen. Börjas med bilder från igår.
Mirelles 18års fest igår. Riktigt kul. Som det alltid blir med mina tjajor. Synd om Jennifer som fick ta det lungt eftersom hon har drabbats av körtelfeber :(
Riktigt tur att mina kompisar håller koll på mig. Tack vare dem är jag inte död nu. haha. Mamma ska ha 50års fest ikväll och ville att jag skulle vara hemma vid halv ett. Äcklig tid, ja vet. Tur som de va kom de ihåg att vi skulle åka kvar över tolv. Haha.
Som sagt mamma ska ha 50års partaj ikväll. Min uppgift är att fota så det ska väl inte bli så svårt. Får dessutom pengar för det och det finns gratis dricka. Inte helt fel ju. Nä nu måste ja dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0