ellen.emilia.simon.julia.offe

Idag har jag umgåtts med personerna i rubriken.
Dagen började med att Emilia ringde och väckte mig vid 10 med "Jag kommer om 20 min", jag gick och la mig igen och sen sprang jag upp när jag hörde att hon kom. Vi satte oss och käkade frukost och tog det lugnt ett tag innan vi åkte upp till center syd. Gick runt där i ett par timmar med Simon, Julia och Offe. Jag köpte nog lite för mycket, men hittade ju så mycket, bla. en bh som jag blev lite kär i!
När vi skulle äta middag så tänkte vi först äta i lödde men så kom vi på att kebaben i lödde inte alls är lika god som kebaben på mårtens så vi hoppade på bussen till lund. Gillar att vi åker gratis på lovet.
Efter någon timme i lund tog vi bussen hem till mig och fjompade oss här ett tag.
Tur att vi är så jävla normala haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att man blir tillfrågad ibland

2010-03-29 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0