Drömmar

Mina drömmar är ändå läskiga. Ja kommer alltid ihåg vad ja drömt under natten. Det är de första som kommer upp i mitt huvud när jag vaknat. Ibland kan jag bara vilja somna om och ibland är jag glad för att ja vaknade. Det är ändå läskigt att drömmarna beror på hur du mår eller känner dig. Vissa nätter har jag inte velat somna eftersom ja vet att ja kommer vakna kallsvettig med hjärtklappning. Äckligt som fan. Hade kanske varit bättre än man bara kunde stänga av hjärnan och sluta tänka så mycket. Dock så finns det såklart nätter där drömmen är härlig som fan och allt är bra. Men då man vaknar märker man att det inte är verklighet. Utan samma gamla dagar då ja kommer må precis som jag gjorde igår. Hade varit bättre att leva i drömmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0