Torsdag

Igår var en skum dag. Vet inte varför, de va inget bra eller dåligt så. Bara annorlunda. Hittade en gammal bild dagen innan som "inspirerade" mig lite, jag har nämligen kommit på att jag aldrig klär mig särskilt tjejigt :P Man ser hela tiden massa tjejer i söta tröjor och toppar och tunikor och kjolar och klänningar och tights osv. Jag har typ aldrig sånt, bara t-shirt, linnen, tjocketröjor och jeans. Men det är kul att var tjejig så försöker hitta på lite roligare saker och vill köpa mer flickiga, färglada kläder.

Jag och Molly var söta med våra dubbelhakor i skolan
Efter skolan så skulle jag köpa körlektioner med mamma, men hon skulle tydligen slinga håret och klippa sig så det blev inget med det, istället gick jag och sibb och kolla kläder i stan här i lund och sen satt vi i ett par tre timmar på espresso house mös, drack mocha latte och bara snacka om sommaren, pengar, jobb, bank, om när mina föräldrar är i thailand och massa, massa saker. Sen tyckte jag det var roligt att sätta hans keps lite för långt ner och peta ut öronen.


Idag ska jag dock mamma köpa mina körlektioner så jag kan komma igång någon gång! Och jag ska till staffanstorp och förhoppningsvis käka chips o dipp. Sen får vi se om det blir något jobb i helgen eller inte, det är ju superlågsäsong nu och typ inga bokningar alls, så jag behövs inte. Brukar bli så i Januari / februari. Ska försöka leta jobb i stan i helsingborg också, lättare att ta sig till.

Fick MVG på religion-provet, kan få MVG i religion. MVG på Naturprovet och jag kan få MVG i idrott om jag gör en bra elevledd lektion, minskar min löptid med 1 min och "lägger i en växel till" på lektionerna! Och spanskan är slut om typ tre veckor!! Känner att man ska lägga lite krut på skolan nu kanske.





Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

man vill bara dallra på dubbelhakorna

2010-01-15 @ 13:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0