Racer-Malin

Var på körskolan igår och köpte körlektioner. Efter att jag kommit hem och kollat kalendern så ringde jag och skulle boka min första körlektion om typ en vecka där mamma skulle åka med i bilen. Men så blev det inte. Istället fick jag lektionstid imorse klockan 07:20. Så de var bara att ta sig upp tidigt som attan och pela iväg sig till körskolan (när jag egentligen har sovmorgon till 10.20 på onsdagar). Men lektionen gick toppen, han sa att det gick mycket bättre än han hade trott och jag fick köra ute på vägar och i korsningar och rondeller och hela paketet, redan under min första körtimme! Riktigt nöjd åkte jag därifrån.

Jag & Emilia


Hade helt sjuk tajming hela morgonen. Går rakt ut från körskolan till hållplatsen, ser att bussen går om 3 min. Åker med den till min gamla skola där jag hämtar upp DVD-skivor att bränna min musikvideo på. De medverkande från FAME-klassen jag spelat in den med som ville ha musikvideon har lämnat in vars en skiva nämligen. Så jag ska bränna massa sen till dem innan jag kommer och visar upp den på skolan. Iallafall, efter jag hämtat skivorna så går jag till en annan hållplats, ser att bussen kommer om 2 min. Åker till Ramlösa station och är 40 minuter tidig till det tåget jag räknat med att jag skulle ta (09:30). Men, ett tidigare tåg var hela 20 minuter sent så det var framme precis när jag kom till stationen. Så det var bara för mig att kliva rakt på tåget och åka till lund. När jag kommer fram i lund så går jag till min tredje busshållplats där bussen snällt står och väntar på mig, kör 2 sekunder efter jag gått på.

Sen om ni vill veta så har Ellen en monster-banan-hållare.

Ellens banan-hållare

Klasskompisar (och Ellen)

Emilia, Molly & Jag

Lite filmtips från Metro eller City, minns inte vilken. (Klicka på bilden)

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0