Nu är det jul igen

Nu är de fanimej snö hos mig igen, hur ser det ut hos er?
Nemo vill också surfa lite.

Jävla pain in the ass hanhundar blir när nån tik i närheten löper. Gnäller och har sig. Springer runt benen på en så man ska släppa ut han så han kan nosa runt lite utomhus.

Typ varit i staffanstorp flera dagar nu, härligt var de :) Trodde jag skulle slippa all flyttstress men tji fick jag. Mossan och matte ( min bror ) har flängt runt i huset nu både i dag och igår och ska imorgon med, eftersom matte flyttar till Halmstad där han pluggar. Och alla har det så roligt, packar och flyttar och lastar och lastar av och kollar på nya lägenheten. Så får jag all skräp göran. Ta hunden, plugga spanska helt ensam hemma i huset i flera timmar, laga met helt själv, till mig själv, hämta de, hämta de, ta hunden igen, nej vi kan inte köpa jacka till dig just nu för vi måste flytta först, körlektioner? nej vi kan inte ta de nu, jo vi ska göra det snart, men inte nu, inte nu.

ÅÅh så tråkigt jag har. Amer kunder åka till väla heller. Så jag sitter här, ensam, i mörkret, med spanska i massvis, utan körlektioner, utan jacka och har skitkul!

Men slut på emo-fasonerna nu. Börjat spara till Alanya nu, sjukt taggad. Emilia tog sig förbi sin fobi idag och de gick väl inte som planerat men skit i de vi mår bra och är glada ändå. Luktar "LAN" på torsdag hos fröken Ergeer också, vi får väl se om ellen lyckas pela sig dit eller inte.

Note: skaffa kamera, brossan tar ju med sin nu när han flyttar - fail.

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0