Malin

Tänkte slänga upp lite bilder sen helgen :) Detta har utan tvekan varit min bästa helg på jag vet inte hur länge.
Torsdag-Fredag: vinkväll hos Emilia med Molly, riktigt roligt och trevligt, har4 verkligen saknat er era tokstollar =D
Emilias öde-hus












Fredag kväll: Entré med sebbe, shoppade. Jag köpte ett linne på MQ och ett på Gina (älska ginas reor!)  och sen såg vi Avatar i 3D, definitivt värt att se!  Dock är glasögonen skitfula :D haha. Sen klippte jag honom. Eller snaggade. Allt åkte av. Först vägrade jag men är nöjd med att jag lyssnade på juryn (Molly emilia ellen & julia).
Lördag kväll var det fest på Olympia. Några pågar hade tagit tag i sina liv och hyrt en lokal haha. Men det tackar vi föt, eftersom det var en toppen kväll!
Nu ska jag kolla på Patrik 1,5 och sen kanske åka till Bogarts med mamma. Ha det fint allihopa!
Malin

Kommentarer
Postat av: mollsan

gillar ditt inlägg. ses imorgon :D:*

2010-01-10 @ 19:58:55
Postat av: emilia

du är inte rättvis malin :(

2010-01-10 @ 22:29:43
URL: http://femrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0