Helgen ala Mollsan

N kommer det bilder!
Tjejmiddag hos Lina. Skitgod mat. Dock ville mensvärken döda mig och jag ville hellre vara med några andra. Pallar inte att jag ska missa allt kul. Slutade iallafall med att vi somnade i jennifers säng. Skönt!
Lördagen blev det lokalfest i lomma. Dock inga bilder därifrån orkade inte ta med mig bebisen. Benen är lagom döda efter x-antal timmars dans. Sen blev man med tvingad på promenad idag av mamma också.

Låtar som jag inte kan sluta lyssna på. Hoppas ni har haft en fin helg brudar !

Kommentarer
Postat av: Mikka

Den första lyssnar jag på hela tiden XD In for the the kill också ^^

2010-01-24 @ 16:58:12
URL: http://mikkamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0