För att ha någonting att göra

Tjenis
Just nu sitter jag här... för att ha någonting att göra. Hehe internskämt som man säger
Nä men har precis gjort en polisanmälan och fick även besked på att mina cash snart ligger på mitt konto så jag är väldigt glad. Annars har dagen inte varit min dag precis. Först typ 1 h sen till skolan trots att jag gick upp i vanlig tid, jag hatar att åka buss. Sen att vi inte har några direkta lektioner gör ju det hela mkt bättre. Men blev fika med Malin, de andra bitchesen dissade ju men ni är förlåtna... typ. Sedan for jag en vända inom eslöv för att checka läget och sedan hem och diskutera med päronen. Ibland undrar jag seriöst om föräldrar någosin har varit ungdom?! Inte mina i alla fall. Sedan har jag mest chillat, något jag alltid gör. Dålig vana dedär eller vafan
Nu ska jag duscha om ni vill veta
Later

i'm just a girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0