En måndagkväll

Yes idag får ni äntligen skåda en bild ur mitt arkiv, inte vardag vill jag lova. Den är egentligen inget speciellt, en väldigt munter bild från sista dagen på Emmaboda. Dock ironisk där, vi var egentligen jättebakis och överdrivet slitna med tanke på alldeles förlite sömn på fyra nätter. Dock var Emmaboda en av de roligaste grejerna jag gjuort i mitt liv.
I alla fall så sitter jag här en måndagkväll, inget överdrivet ovanligt precis. Ska alldeles strax hämta dippen och chipsen jag tjatat om hela dagen. Känns nice. Lite paradise ikväll också. Skulle nog kunna säga att life is good men jag vetefan. Sen började skolan idag, det var skönt på sätt och vis. Träffa alla igen var skönt men läxor ger mig lite panik, dessutom försov jag mig. Great, detta året blir bara bättre för varje dag som går.. eller inte.
Men vet ni? jag är glad endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0