Chillade stenhårt

Kunde inte komma på något skönare att ha på sig idag än en stor slapp t-shirt.


Och efter ännu en givande dag i skolan så sitter man i stp och överväger att plugga. Måste nog göra nånting snart iallafall... Annars är det PH ikväll och imorgon ska jag köpa körlektioner! Woho! Sibbs mamma har köpt frusna hallon till mig också, så de bli glass med varma hallon sen, toppen! På lördag luktar det 18-års fest och det kommer nog bli riktigt, riktigt trevligt. Träffade Oscar igår också, ännu en som nått 18-gränsen. Kan ju bara erkänna att man är riktigt avundsjuk nu och längtar fruktansvärt till min egen 18-års dag haha!
Lånat Sebbes kamera också nu, så hoppas de blir lite mer fotande hehe.

Idag när jag läste tidningen på vägen till skolan så läste jag om katastrofen på Haiti och olika sätt hur man kan hjälpa dem. Jag är ingen miljonär direkt men jag tycker om att kunna hjälpa mina medmänniskor och jag skickade in ett sms till Rädda barnen. Jag hoppas ni känner som jag och vill hjälpa till med en 50-lapp eller bara en tia till och med. Det skrivs att detta är en av de värsta katastroferna som drabbat världen. Det kunde varit du..


SMS:a "KATASTROF" till 72950, 50 kr
SMS:a "10KATASTROF" till 72950, 10 kr

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0