Bilddumpning!

I fredes hos Julia:
Ellen as-stolt:
Visst älskar vi slingmössan:
Nemo på väg hem från Sebbe. Hade haft honom hos sebbe över natten, bara för att prova så det fungerade. Vi ska ju bo där han och jag i en vecka när päronen är bortresta. Och det gick bara bra!
Två rumpor
Fin utsikt från sebbes rum idag när jag vaknade :) Snön låg så fint, fast det är inte lika fint här haha
Målar skolans logga i trapphuset:
Sötisar på religionen idag haha:
Så jävla pepp på allt just nu! Man blir nog lyckligare av träning haha, var och gymmade igår med Emilia. Körskolan idag, och sen gym imorgon igen! Sen blir det tjejhelg, supermys.
Måste bara klaga lite och det är fan på Skånetrafiken. Kom 40 min försent till min lektion på morgonen för att någon idiot-chaufför körde in till kanten, vinkade till mig , tog förgivet att jag inte skulle åka med (av någon jävla anledning??? Hade till och med mitt busskort uppe liksom), och sen kör ifrån mig. Vad fan liksom ? Missade tåget och hela morgonen blev bara dskflsaj. Sen igårkväll var det visserligen typ snöstorm, men ändå, bussen var 25 minuter försenad. Jag hade rusat från gymmet med mina feta väskor sen får jag stå och frysa röven av sig i 25 minuter. Jag vågade ju inte gå därifrån heller ifall den skulle komma. Snö i all ära, men bu för snöstorm!
http://open.spotify.com/user/mlnhogberg/playlist/0QisA6WG3kz6molEg1tqcA
Malin

Kommentarer
Postat av: Jontemannen aka. trollet

bara för jag äger på rollspelsutklädnad (a)

2010-01-29 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0