2010

Så vart vi inne i 2010... och jag måste erkänna att 2009 gick i sjuhelvetesfart. Jag som är född med dåligt minne minns till och med hur det var för exakt ett år sen. Tiden har svischat förbi och har vi egentligen hunnit reagera?

Hur ska man då resumera 2009? Ett helt okej år. Grejen med att man alltid säger att året ska bli så jävla bra är nog till att ta i innan man varit med om det. Reslutatet blir bara att man blir besviken. Men 2009 gjorde endå något speciellt, för oss alla fem rumpor. Det var då vi skapades, redan innan denna blogg och jag ska vara ärlig - Det är något jag är så fruktansvärt glad över. Att det är vi fem, just vi 5! Vi fem brudar som kommer bra överrens i alla lägen... eller åtminstone nästan alla ;) Vi har alla någon sorts konstig humor, hyfsat omogen om ni frågar mig men jag gillar det. Men det är inte allt, för saken är den att vi alltid ställer upp för varandra på ett eller annat vis. Vi försöker och för det mesta går det. Så brudar, jag må vara en okänslig brud haha men jag lovar jag har en känslig sida också, ni ska veta att ni betyder otroligt mycket för mig. Det är tryggt att veta att jag har er fyra och att ni alltid finns där trots att ni är långt iväg.

Så 2010, okej detta kommer bli ett sjuhelvetes år. Inte nog med att vi blir arton, tar körkort, turkiet och krogen.
För tillsammans kommer vi skapa ett år som vi aldrig kommer glömma.

Kommentarer
Postat av: mollsan

du är söt malin :*

2010-01-01 @ 18:38:00
Postat av: Julleolle

åååh vad fint <3

2010-01-02 @ 01:13:16
Postat av: elooon

åhåhå(L) puss

2010-01-02 @ 16:47:25
URL: http://ellenelvira.blogg.se/
Postat av: emilia

haha det var faktis jag som skrev det:(

2010-01-03 @ 17:05:47
Postat av: Malin

JA FÖR JÄVULEN!! <3

2010-01-04 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0