wooohooooo

lloj på er
Sitter här som vanligt och tänkte vara snäll och skriva ett inlägg. Snön håller fortfarande i sig som ni säkert märkt. Idag trängdes jag på tåget hem, det luktade svett, vitlök och annat illa. Ena tag höll jag ärligtalat på att avlida men som tur gjorde jag inte det. Något som jag däremot uppskattade var att man hörde vad man diskutera med människor. Ett tag trodde jag ärligtalat att jag var med i diskussionen, men det var jag inte... jag stod bara nära. I alla fall pratade dessa människor om intressanta saker. Förvisso visste jag inte vem Kimmie eller den där Pär-Göran var men man kan ju alltid gissa sig till. Det var allt från bröllop till misslyckade liv till vilken ost som var godast på knäckebrödet. Det fick mig iaf att inse att folk är ganska lika, men det är en annan femma.

Väl i Eslöv så hämtade min pappa upp mig (Inte varje dag vill jag lova, farsgubben har nog slått i huvet) och sedan bar det hemmåt och för engångskull skulle vi käka god mat. ! Sedan dess har jag bara slaggat och suttit vid burken. Om en kvart sisådär är det de två sista avsnitten av PH. Snacka om att vara taggad trots att man ungefär vet vem som vinner.

okej nu har jag skrivit förmycket skit. Hoppas ni överlevde
haje
hitttade en oldie pic på mig å dansken. det var inte igår HAHA




tre bra låtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0