Super-söndag!

En liten detalj från en perfekt söndag. Hade bara sibb varit här idag också så hade det varit helt 100. Men har haft en av de bästa söndagar i mitt liv faktiskt om man får vara sån. Och ändå har det inte hänt något speciellt.
Börjar med att jag vaknar lugnt och fint innan panik-nemo kommer och krafsar sönder dörren och vill komma in. Öppnar dörren och har en stissig hund i sängen i ca 30 sekunder, om ens det, innan han tröttnar och går iväg igen. Öppnar datorn, kollar facebook lite.. klappar mina katter (Happy pets, skit najs spel när man har för mycket dö-tid i skolan) drygar ut tiden, allt för att slippa göra spanskan som jag egentligen planerat. Går ner och äter god frulle, mamma & pappa har gjort bullar :) Filmade också massa till min konstfilm som ska vara klar imorgon (den handlar om O'boy). Går upp igen och fortsätter med att fixa lite inbjudningslista till min 18års fest.

Sen tar jag tag i livet och gör mina två absolut sista skriftliga spanska uppgifter! Helt klar med det nu, bara muntliga delar kvar samt sluprovet sen är min helvetiska spanskakurs äntligen avslutad. Det är så underbart skönt att det skriftliga är över och att jag nu har en lärare på IT-Turism som ska sköta det muntliga med mig, så jag slipper skräp-distansen. Skickar in uppgifterna (vilka jag nyss fick tillbaka, VG & G) och sen var det dags att övningsköra.

Gick riktigt bra idag, jag brukar ha problem med kopplingen alltså men nu går det lite bättre. Har min tredje lektion på körskolan på tisdag, och antagligen ska både mamma och pappa med mig. Visade sig att Elin har lektion samma tid så vi lär ju ses där också kanske pluggar lite teori efteråt :)

När jag kommer hem så är det dags att göra vid sig lite, det var nämligen bestämt att vi skulle träffas några kompisar på Haket ikväll. Elin hade bokat bord, och vi bokade till ett par stycken platser lite senare. Det var jag, Elin, Emil, Jacob, Simon, Maria, Amanda, Vickan och Elly som var där. Det var riktigt trevligt också! På slutet var det många roliga bajshistorier och jag måste bara berätta en som Amanda hade hört av en kompis:

Det var då en tjej och en kille som hade träffats lite en kväll och dom hade ju haft sex och haft det jättemysigt hela kvällen. Tjejen hade verkligen gillat killen och ville inte bara att det skulle vara ett one night stand. Killen kände antagligen likadant för på morgonen efter så skulle han upp och jobba. Men han sa till tjejen att hon kunde ligga kvar där, sen kunde hon bara slänga in nycklen i postinkastet. Så hon tog ju det lugnt där hemma hos honom och sen skulle hon ju gå då efter ett tag. Men så kommer hon på att hon måste bajsa. Och det är ju lugnt, killen är ju liksom inte hemma? Det kan väl inte spela någon roll. Så hon går in och bajsar på hans toalett och sen när hon ska spola, så går det naturligtvis inte. Tjejen tar det rätt lugnt, tänker att hon kan ju vänta ett tag och prova sen, ibland går det ju liksom över av sig själv. Så hon väntade väl någon timme och sen provade hon igen, men det gick fan inte då heller. Hon försökte och försökte men det gick helt enkelt inte. Toaletten tänkte inte spola. Så hon letar reda på två plastpåsar, och börjar gräva efter bajset då, hon kunde ju inte gärna lämna kvar det. Så hon skulle alltså ta med sig bajset hem och slänga det istället. Och så var det med det, nu skulle han iallafall inte märka något. Hon skriver en lapp till honom där det står att hon hade haft en jättetrevlig kväll, och att han gärna skulle ringa henne igen. Sedan går hon och slänger in nycklen som han sagt. Sen åker hon in till stan och sätter sig på tåget, och medan hon sitter där på tåget så kommer hon på... Fan, jag glömde bajspåsen på köksbordet brevid lappen.


Man kan ju undra vad killen tänkte när han kom hem, läste lappen och såg en påse bajs ligga brevid.
Hoppas ni tyckte den var lika rolig som jag gjorde!

Sen måste jag berätta att jag raida alla mina badrumsskåp, samt rummet, så har slängt massa skit och ställt i ordning alla saker. Sen har jag med en påse med massa body lotion och body butter och fotskrubb osv som jag tänkte ge till mina prinsessor i skolan :)
Som Ellen sa: Söndagsångesten för skolan existerar inte längre när man går på NTI.

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0