One more time we gonna celebrate

Tjenis
Vart ett tag sen jag faktiskt skrev här. Ska jag vara ärlig är jag faktiskt urdålig på att bygga upp rutiner och det är tur att vi är fyra till här i bloggen annars skulle den ligga på botten. Today är det torsdag. Har faktiskt varit en helt okej dag om man tänker allt som är utanför hemmet. Skolan rullade på och sedan vart det planer på gitarr-spelning men jag var verkligen inte på topp så jag hoppade det. Vid fem tiden drog jag till trafikskolan för att ha ett teori"möte"? Jag vetitusan, fick i alla fall klartecken från morsan för några veckor sen att dra dit idag. Såklart vart jag sist in men det gick bra, och jag är rättså taggad på det här med körkort om man räknar bort vad det kostar vill säga. Det klirrar inte för bra i kassan och att inse att en körlektion kostar 420 ger en nästan tårar i ögonen, men vafan det löser nog sig.

Annars då? Jag har åkt på en rejäl förkyldning och nysa har blivit min bästa vän. Det är snart helg vilket känns jäkligt gött förutom släktkalas på lördag, sånt kan man faktiskt leva utan. Men som sagt får visa lite uppskattning.. tyvärr. Sedan på söndag är det ju alla lovers day och för en singelbrud som jag blir det till att fira med mina favoritsinglar Molly & Ellen. Det kommer bli fint som fan!
Nighty


Till de fyra andra brudarna:
Ni är så jäkla bra alla fyra på alla sätt och vis. Jag är så glad över att ha er, glöm inte det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0