I won't worry my life away

Tjo på er


Fan vad flitig vi brudar har blivit på dehär me bloggandet, all cred till oss eller er andra fyra i alla fall. haha
Men nu är det jag Emilia här som skriver. Hur mår jag då? Jodå jag vet ärligtalat inte. För grejen är nog att jag mår bra, ganska bra faktiskt. Kan inte bestämma mig om det är att vi var uppe till halv tre inatt eller om att vi har sjukt mycket läxor just nu som gör att jag känner mig sjukt hängig. Tror att läxorna faktiskt är den största boven. Så när jag kom hem till hålan idag drog jag in om ica och lassa på med en 6 pack coca, massor med marabou choklad, gott&blandat påsar och negerbollar - just nu bor inte nyttighet här (och det lär det väl aldrig göra heller så). Laddat upp för en studvecka iaf, men hur mycket stud det nu kommer bli återstår att se.. för inte är jag bruden som tar tag i saker och ting tyvärr.

Nej istället har jag tänkte såhär, jag fixar det jag fixar och det jag inte fixar, det fixar jag sen. Det liksom löser sig på något vis, de kan det bara göra. Sen är detta jävla skitvädret fortfarande här, grejen nu är att man är hyfsat van men jag kan fortfarande sitta där och drömma mig bort till sommaren då endast shorts och linne existerar och inte någon jävla ful tjockjacka. Därför ska ni få nårra oldie pics på mig för några år sen på familjesemestern i Italien och Österrike.

första bilden är på färjan, andra bilden är från alperna - det var snöstorm jag bar flipflop (Y) och tredje bilden är från italien på en vingård. skulle inte vara fel att vara brun och kunna går i de där rosa slitna flipflopsen

Men en låt ska ni också få. Denna är från Jason Mraz och heter "The Remedy". Jag gillar den för att texten är jäkligt bra, den beskriver liksom livet på ett bra sätt.

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0