Helgen har redan passerat

Hur hände det? I fredags var jag hemma hos sibb och hans vänner kom över :) Glodde på Zorro och jag höll på att somna. På lördagen åkte jag vidare till Molly, där vi käkade god mat, lax & klyftpotatis, och gjorde vid oss innan Ellen, Julia och Emilia kom. Fixa sista touchen och sen in till Mollys granne Jennifer där hon och Alex var :) Tog bussen ett tag senare in i bjärred för att gå på fest. När vi kommer dit så verkade det först lite stelt och det verkade inte som att det skulle bli jättekul. Huset var så stort och alla var utspridda. Sen blev det en massa drama med oönskade gäster, somliga tänker bara på sig själv nämligen. Utöver detta var det en trevlig kväll, med mycket dans, Emilia fick karatefylla, Julia hoppade runt med ena benet helt konstigt och Ellen bara var dansk som vanligt.
I minusgrader vandrade jag och Molly hem och när vi väl kom hem så väntade en banan på mig och en mysoutfit :)

Idag är det måndag och dags för nya tag. Börjar dagen med en enorm sovmorgon. Sen blir det plugg och gym, träna bort veckans synder. Resten av veckan = Plugg, gym & körskola.



Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0