Godmorgon!


Godmorgon. Är lagom sliten och död efter helgen. Känns som det blir en slappedag idag. I fredags blev det klassfest med Jennifers klass i Malmö. Trevligt folk de där! Första gången man kollar på ishockey också. Fick en del blickar när jag frågade om det spelade mot Danmark.. haha. Det bjuder ja på :D
Igår så blev det fest på norrafäladen. Hittade världens sötaste kattungar på toan. Var nära på att ta med mig en hem haha. Tog bussen hem själv och mötte ett gäng som skulle ut på någon klubb. Det försökte få med mig och ville inte ge sig när de fick veta att jag var 17. Fick sig några skratt i alla fall :) Missade min buss på centralen och vandrade runt i kylan och ville bara sova. Till slut smsade ja pappa och han kom och hämtade mig.
Så ja. Bästa helgen på väldigt länge (:
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0