Fikdag

Ojoj. Har varit uppe sedan halv 8 idag och haft saker att göra hela tiden, gött. Först åkte jag och mamma in till lund för jag hade tandläkartid klockan 9. Informationsmöte inför vad som ska hända framöver. Blir tanläkare var 6e vecka sen då yihaaaaa...
Åkte hem och käkade frukost, bytte om och sen tog jag bussen in till lund igen med Elin. Mötte upp Fanny och så gick vi runt i stan ett tag. Kallt som tusan va det, fast har hört att det är typ 20-30 minus i sverige nu? Här är iallafall 1+, fast ändå kallt för oss små skåningar. Mysigare att sitta inne och fika, så vi gick till donken och satt där ett bra tag sen gick vi ut lite snabbt innan vi gick in igen till ett fik och drack varm oboy och saft.
Och fikan tog inte slut där. När vi tog bussen hem så hoppade jag av vid Farfar och Inga och gick in till dom, där Annika, mamma och Anton redan var. Kaffe och kaka där som alltid! 
Ahhh vad jag gillar att ha lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0