Dags för bilddump!

Inleder med en bild på mig och Emilia, ett tag sedan den togs men bättre sent än aldrig!


Har spenderat hela helgen med Sibb. I fredags skulle jag varit hemma i Helsingborg, men alla nyblivna 18åringar skulle ut och parta, och jag har ju inte fyllt 18 än så jag kunde inte följa med. Resten skulle jobba dagen efter, eller så var det helt enkelt ingen fart på dem. Så jag åkte till Sebbe igen haha, och träffade hans kompisar ett tag innan vi åkte hem till honom. 

I lördags hade han match så jag kunde sova ut. Sen åkte vi tillsammans hem till mig, eftersom min mamma hade ringt och väckt mig med nyheten att Sebbe numera får sova hemma hos mig haha. Tog bara 5 månader. Vi kollade på Jane Austen hemma hos mig. Väntade ett par kompisar som aldrig dök upp, den ena har fortfarande inte hört av sig. Undrar vad som hände.
Sen som alla vet var det ju Alla hjärtans dag igår, och eftersom mina tidigare planer gick i stöpet så kom inte på något med orginellt än att gå på bio. "Valentines Day" blev det såklart. En ny kärleksspäckad film, full av kändisar. Väldigt kritiserad film, men jag tyckte inte att den var så usel som det står i tidningarna. Rekomenderar definitivt den till en mysig kväll med pojkvännen, antingen hemma på hyrfilm eller om ni har två biobiljetter över någonstans. Det var nämligen vad min mamma hade. Om jag betalat 100 spänn för den så hade den nog inte varit lika bra.




Idag har det varit pluggdag. Eller skulle varit, istället blev det ett helvette med min spanska. Så jag får väl se om jag kan ta tag i mitt arbete ikväll i stället när mannen är på träning <3


Juste, mamma har köpt en kamera också! En rosa sådan hehe. Så när dom kommer hem från Thailand så är det nog mest jag som kommer använda den.

Tycker om mina töser så mycket!

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0