Och så blev hon äntligen 18

HIPP HIPP HURRA FÖR IDAG ÄR MALIN HÖGBERGS DAG, OCH DÄRFÖR BLIR DET EN HÄRLIG BILDBOMB. SORRY CAPS MEN VAFAN DET ÄR JU MALLANS FÖDELSEDAG :D


till och med i en sopsäck blir hon snygg, inte helt illa pinkat.


photobooth är hennes specialité som ni ser

här är hon tillsammans med oss andra rumpor. bitchen högts uppe e malin om ni inte visste

malin e den som förstår mig bäst med hooden, ser man på första bilden här ovanför. den andra.... ja jag slagga på soffan och hon.... slagga på mina mage.

chillin with the rockring sometimes (yes så fucking good at english jag e)

och för allt i världen, se nu till att utnyttja att du är arton och därmed hoppas jag att du vet vad jag menar :D

så åter igen, GRATTTTIS MALIN HÖGBERG - VÅR FINA ROOOMPA ♥
(okej, kanske ingen superdupermega stor bildbomb men vafan det är ju mallans födelsedag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0