Malmö

HEJ !
jag är sliten. Därför ska ja snart ut och springa men först. Igår var det middag hos farmor med pappas sida av släkten. Trodde vi skulle få "farmormat" alltså kalkon brunsås och potatis. Men istället blev det någon konstig blandning av påskbord potatisgratäng och kex. Gott. Senare på kvällen mötte jag upp Jennifer och Sofia och drog på Linneas och Helenas 18års fest. Hade riktigt kul ! det känns i benen och fötterna idag. Men det var det värt! Drog hem till Jennifers mammas lägenhet och där vi sov.Jag vill också fylla 18 och har 18års fest. Men Alex och jag får vänta ett tag. Annars då. Ser fram emot Stockholm. Inte många dagar kvar nu :D
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ellen

duktig katt som bloggar här med :D

2010-04-05 @ 00:55:29
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0