Helgen

Mums på helgen. Kanske inte reklamen. Det är en kul historia det:D Eftersom jag inte delade ut min reklam förra veckan fick jag för mig att jag skulle ta allt denna helgen. Alltså min del och min syrras del. Fattar inte varför ja fick för mig detta. Men när jag då gjort klart min del så börjar ja med syrras gator. Lyssna nu. Jag tar 15 st buntar i famnen. Hinner gå max 10 steg innan jag TAPPAR ALLT. Det började blåsa och ja försöker desperat få in allt igen. Kul när reklamen sedan blåser upp på någon annans tomt. Ännu roligare när det blåser upp på deras fönster och där sitter en familj och äter och GLOR på mig. Jag förstår dem. Såg nog jättekul ut. Jag får väl bjuda dem på. Haha. Annars då ? Kört en massa bil, träffat massor med sköna människor och fotat med Emma.
Får väl bjuda på några bilder? ja okejdå
PUSS :):*

Kommentarer
Postat av: ellen

snyggefan MJAUUOO

2010-04-19 @ 00:17:40
URL: http://ellenelvira.blogg.se/
Postat av: Julia

FINA BILDER :D:D

2010-04-19 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0