HAHA

jadå, dagen har varit hyfsat nice måste jag erkänna. vädret går rätt in i hjärtat om man säger så. typ fann trisslott med 25 spänn på city gross innan, fatta galet eftersom jag är född med tur i oturen. inga stora summor men endå, ENDÅ! sen köpte jag en majblomma av ett litet barn, jag tycker synd om dom små liven som ska stå där och frågar ynkligt om man vill köpa en och vissa bara går förbi. ville köpa hela väskan med majblommor hon hade.... HAHA jag har blivit så sympatisk. SJUKT! iaf, sen var vädret på så jävla topp så vi var ute och kicka boll i typ 2h... nu är fan sommaren snart på väg, sjukt jävla övernice som nån annan hade sagt. sen blev jag sjukt sne inna också, men skit i det nu. är typ konstig glad. det är FUCKAT! haha asså borde sova, jag är fan helt jävla galen på kvällskvisten. men iaf, vill också få sagt att jag vill ha helg nu igen... allt förlängesen haha ne asså ska fan sluta nu innan det ballar ur.
HAJ

sen ska jag också berätta(kan inte sluta skriva)... de flesta vet men endå, ATT frugan till höger här under
ska bli morsa och bebben kommer i augusti och jag blir gammelkusin eller nåt sånt konstigt.
så grattis jenny å ande till lyckan :D (och jenny, nu får du skippa ciggenHAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0