BOYAAHH

Ohhhha, nu är jag äntligen hemma. Lång jävla dag har det varit, rolig dock, men nu är jag trött.
Dagen började halv 9 med NP i svenska. Det var sjukt mycket lättare än vad jag trodde det skulle va, satt bara och skrev en filmrecension om A walk to remember i ungefär 2 timmar och smaskade på godis, helt ok ju. Stack ifrån skolan tidigt och åkte in till stan med några små troll. Jag, Simon, Julia och Offe tog bussen hem till mig, hämtade rollerblades och sen åkte vi hem till Offe. Åkte rollerblades, sjukt längesen och sjukt kul! Jag och Julia va ju grymmast när vi spelade bandy mot varandra, Julia trillade 3 gånger och jag åkte in i en stolpe med pannan före.
Drog tillbaka hem till Offe sen och käkade och såååå.
Sen åkte jag hem till Markus, där han och Elin va. Umgicks med dom till...Nu.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: molly

gillar bilden på julle!:D

2010-04-24 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0