Sådär på kvällskvisten

Nu har alla den andra 4 brudarna skrivit inlägg och det enda jag lyckades skrapa ihop var vårat välkomst-inlägg. Dock inte helt illa pinkat av en trähäst som jag men såklart kan man ju alltid bättre.

Just därför tänkte jag bevisa det nu med att köra ett litet inlägg.
Måndag idag och tja, helt på topp är man inte. Haft sina bättre dagar vill jag lova. Helgen vare ovanligt nog fullbokad. Jag som vanligtvis brukar vara spontan hade hela kalender kladdad med grejer.


Fredagens som ni vet spenderades hos Julle långt ut på vischan med lussebullebak, ica-pizza och idol. Härlig fredagskväll med härliga människor. Lördagen slaggade jag som vanligt långt in på dagen. Det blev lite julpynt grejs med ljusstakar å skit. Efter det droppade det in folk på folk och sedan iväg på förfest och där efter fest. Helt okej vill jag lova. Härligt att träffa vissa människor och kul att träffa nytt folk. Dock en å annan skumbanan men vafan. Söndag var jag mer död än levande och det var klädkalas hos fröken Högberg. Mina kläder gick åt som smör i solsken men jag själv nöjde mig med ett, så kan det gå. Dock himlans trevligt.


och ja som sagt, monday today. Blir att stanna himma imorron och vila upp krafter, lagom sliten. Men som sagt kostar det att ligga på topp.
I kväll blir det film för min del, av de andra brudarna hittar på vet jag dock ej. Bizzy med deras egna liv i think.

Men nu ska jag icke störa er allt för mycket. Blev dock en jävla text, hoppas ni överlevde.
Nighty /Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0