Helgen

Fredag är lika med fredagsmys. Som ellen skrev va de bakning osv hos Julia. En liten utflykt till Genarp. Första gången för mig. Har känt Julia i typ ett år, men aldrig varit hos henne. Jävla dålig stil egentligen julia att du ALDRIG bjudit hem mig ;) :* Iallafall så träffade jag Knut, Julias gris. Vi var också och turistade på ICA nära Genarp.





Lördagskvällen började med att Sebbe & jag lagade mat hos mig. Hade snackat med lite kompisar om vi skulle vara hos mig och kröka lite. Helt plötsligt har jag vardagsrummet fullt av pågar som paktar sig mot mig på ölspelet. Det är fan inte lätt att vara ensam tjej i sånna lägen haha. Så småningom skulle folk vidare tydligen fast vi hade planerat att vara kvar hos mig några. Men iallafall, sebbe skulle hem och några skulle på lokalfest. Så vi gick alla samtidigt så våldgästade vi lokalen. Lugna puckar dock, de gjorde inget att vi stormade in sådär tydligen. På bussen dit förresten så blev jag ner-pommes-frittad. Jag och en annan tjej som var med oss blev det för vi råkade ha roligt. Vi fick inte skratta för drunk kvinna 40+ eftersom HON inte mådde bra. Men som victor sa Vi mår bra!! så jag flina på.
Ja sen på lokalfesten så spårade det ur lite för mig haha. Lite mer ölspel och att tag senare så var malin väck i dimman. Minns knappt nånting mer än nån bild på väg till bussen, nån bild när vi går av bussen, att jag var hemma i mitt hus och sen inget mer förrän jag vaknade halv 8 i morse. Så kan de gå när kjolen är randig.
Ett litet tack till Pierre, Amer, Henrik m.f.


Bild på mig, ifall folk vill veta hur man ser ut framifrån haha
Tycker ni ska lägga ut också Julia, Molly, Emilia & Ellen :)

Men nu ska jag klä på mig och städa upp lite och handla, för klockan 3 kommer mina damer. Vi ska ha klädkalas hos mig. Alla tar med sina kläder man inte använder så ser man om man vill ha nåt av nån annan så kan andra ta ens kläder om dom vill ha dom. Miljövänligt och snällt mot plånboken.

Ha de bra gubbar!
Malin

Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaha ja du imponerade på den lokalfesten!!

2009-12-02 @ 15:04:03
URL: http://andreasclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0