What else is new

Som ni redan vet gick julfesten jättebra och alla hade jätteroligt! Ni har fått se fina bilder också. Det kommer dock några fler snart som är tagna av Johanna. Ville bara säga tack alla som kom! Det blev precis som jag tänkt mig iallafall, om inte bättre.
Alla utom julia med på bild :P
Som ni också vet så är det äntligen jullov nu. Kom inte en dag för tidigt. Och just idag då så ska min syster och hennes familj komma ner. Ska bli Jättekul att träffa alla dom igen, och det är faktiskt bara tredje gången jag träffar lille Samuel. Och Oliver kommer vara så stor nu.
Det är så mycket på gång nu. Jag pratade med mamma igår om en massa saker. Jag fyller ju 18 om 4 månader typ så vi snacka lite om födelsedagsfest osv. Åh jag är taggad på allt just nu! Julafton imorgon, Sen nyår. I januari ska jag börja på körskola, och i februari  tar spanskan slut. Vi ska här nån gång också försöka fixa en tjejkväll på skolan. Och sen fyller jag 18. Släktkalas, fest och puben! Antagligen körkort här någonstans också. Sen är det skolavslutning, fest igen, mönstring och Alanya! Sen börjar sista året på skolan och all planering inför studenten. Sen ÄR det studenten och hejdundrans jävla fest haha. Sen antagligen lumpen och sen börjar arbetslivet och tjäna pengar så man kan köpa allt man vill ha. Livet är bra underbart ibland :)
Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen dör vi :( haha

2009-12-23 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0