Vi drar till malmoe

Jaa då va man himma från jobb. Jobbat från 12 till halv tio. Helt sjukt ont i benen och fossingarna nu. Men cashing på banken sen och 250 spänn i dricks. Jobba med en snubbe från USA, ganska najs. Han berätta massa om sig och sin familj och visa bilder från där dom bodde innan, han och hans fru flytta till sverige för ett halvår sen typ för hon va svensk. Och jag bara undra varför i hela världen man väljer att flytta FRÅN USA till Sverige?? Så jävla fint där va där dom bodde innan.

Imorgon drar brudarna till malmö. Va ju på nova för inte så längesen och skulle hitta nyårsklänning och dojjor men hitta inget direkt, så de blir en vända till malmö. En stad som jag inte känner särskilt bra, knappt alls faktiskt. Men som tur är har jag mina guider med mig och visst saknar jag töserna efter en lång helg <3


Molly, Jag & Emilia
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0