Nu jävlar går de undan i en rasande fart

ja de kan man verkligen säga att det gör! Man har inte en enda sekund över att bara göra ingenting, för det är hela tiden någonting man egentligen borde göra. Till exempel nu, så borde jag egentligen plugga engelska och religion eftersom vi typ har prov i båda ämnena imorgon, och jag har inte börjat med något av det. Om inte det räcker så har vi ju naturprovet om energi och försurningar på torsdag, som inte direkt är jättelätt heller, och det har jag visserligen kommit en bit på men det är så mycket... Sen självklart har vi ju allas vår älskade spanska! Blir fan aldrig av med den. Och som dom flesta vet går alla mina muntliga förhör åt helvete, men nu har jag iallafall bokat tider för dom två senaste, vilka jag har missat båda två. Och tro inte jag får en lugn stund på lovet eftersom spanskan fortsätter varje vecka även om det är lov ;) Blir klar i ungefär februari *längtar*.

Reportaget faila helt. Skulle intervjuat en fotograf på SVT igår (fick veta det i fredags kväll) men när jag är på väg till skolan måndag morgon, ska vara på SVT 9.30, så får jag sms av min lärare "Dessvärre är alla kameror utlånade". Jaha vad gör man då? Man knäcker upp låset på "Mollys" skåp för hon sa att hon hade en kamera där (mollan var inte i skolan), men när vi knäckt låset och öppnar det - ingen kamera. Får helt enkelt ringa och avboka SVT. Tack ändå Pelle, Thomas, Rolf och alla inblandade, jag hoppas att det går att lösa nästa termin.
Istället för reportage denna terminen så petar jag in min musikvideo från praktiken i detta betyget (fick MVG på videon om ni MÅSTE veta). Möjligt att videon hamnar här sen.

Sen hade vi helgen och vad hände? Det var fredag och ellen tyckte det var kul att sätta korven på fönstret istället för på mackan.


Sen var det ju IDOL-finalen, den får man ju inte missa! Och inte helt oväntat vann ju Erik Grönwall, även om jag faktiskt tyckte det kändes som att calle skulle vinna, men blev såklart glad när erik vann. Läste på facebook att folk stör sig på Eriks flickvän? Vad i helvete är det att störa sig på haha. Citerar "Saken är väl de att man känner att hon försöker utnyttja Eriks framgång till att själv bli berömd. Det är de att hon gick upp och försökte ta över scenen på ett nästan ohyfsat sätt". Ni kan ju inte mena allvar?! Hon blev glad för sin pojkväns skull, hon gick upp för att dela det med honom och han ville ju ha henne där. Han sjöng TILL henne emellanåt. Men visst, han backade lite och vände sig till sin publik emellanåt, klart som fan han ska göra det, men sen ville han stå med henne igen. Ska hon då hoppa ner varje gång som han backar och sen upp igen när han vill stå med henne? Och hon försökte hoppa ner men där var så mycket folk så hon KOM ju inte ner? Hon stod ju i sidan hela tiden. Argh, jag blir så irriterad när jag läser sånt haha.
Elias är i alla fall ett troget Erik-fan.


Dessutom var det Lucia tåg på skolan, några tredjeklassare kom och lussade för oss och dom var jätteduktiga. Chockade allihopa när dom kom med en engelsk sång!



Sen blev det lördag. Fest hos mig, sen skulle vi vidare till Kattarp. Gick från mig i en väldig fart till ramlösa station, tåg in till HBG, fick veta att sista tåget gått, fixar skjuts trots att vi var en för mycket i bilen, är ute i ödåkra-krokarna när vi får veta att snubben som fixat in oss är på väg hem och vi får vända om igen utan fest. Chillade lite hos Simon en stund innan det blev hemfärd. Väldigt trevlig kväll måste jag säga, även om den slutade som den gjorde.
Här har vi en drunk nonne som gör nånting med armarna, vet dock inte vad.




Sen myste victor och emil, emil kliade virre (som inte hade tröja på sig längre) på ryggen. Sötisar. Sen torterade de mig. Besparar er dock de videorna eftersom mitt skrik och gap inte är nådigt.

Taggar julavslutningsfest på fredag, sen sista juklappsshoppingen. Nyårs-solandet får kicka igång snart också!

Ha de fint gubbar, take care
Malin

Kommentarer
Postat av: mollsan

GÖTTTMOOSSS JA TAGGAR MED :D

2009-12-16 @ 09:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0