Mönstring!

Hemma nu från stp och tagit en fin varmdusch. Fått besked om att bror min flyttar efter nyår, har fått hyreskontrakt i halmstad där han pluggar till bygg-ingengör. Det innbär att jag kommer bli helt ensam när päronen drar till Thailand en månad i typ februari - mars! :O Jag hatar att va helt ensam hemma.
När jag kom ut ur duschen låg ett brev och väntade på mig från Pliktverket.
"Pliktverket planerar att kalla dig till antagningsprövning
Beslut
Pliktverket bifaller din ansökan om att få antagningspröva och planerar att du ska få göra det inom ungefär två månadfer efter din 18-årsdag
".
Jag fyller år i April så det betyder att jag mönstrar ungefär i juni :D

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0