Lalala livet är fan konstigt

Hallå på er kära vänner... hoppas ni fortfarande läser trots att vi är lite smått dåliga på att uppdatera. Åtminstone jag, det ska jag inte sticka under stolen med. Men ja, eftersom Ellen la upp ett klipp på mig under till när jag visar min fina talang (ser förövrigt ut som en riktigt drogad jävel, bara så ni vet) så tänkte jag faktiskt ta mig tiden att skriva.

Men hur är det med mig då undrar ni säkert (Får jag fanimaj hoppas). Just nu ser väl livet helt okej ut. Faktiskt ganska så bra balans. Synd att klaga som man säger. Idag var det school som vanligt, sedan hem och jag dog lite i soffan efter att ha krängt tre lussebullar på några sekunder. Sedan försökte jag plugga lite, som vanligt gick det ju inte jättebra men så är det. I kväll var det även målning på schemat. Drog till Höör och målade konstiga hus och roliga träd. Ni kanske skulle vilja se det? Möjligen ladda upp lite av mina verk här. Vid tio kom jag nog hem och sedan dess har jag suttit här och inte gjort särskilt mycket. Facebook är guds helvete till oss människor, jävla tidstjuv.

Kanske inte superintressant, men det får ni nöja er med för i kväll.
Nu hade jag tänkt duscha, plugga lite och faktiskt hinna med att sova innan det är dax för en ny dag med nya tag.
Men snart är det helg, woooho.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0