Julshopping är ett jävla helvette

Hej jag hatar julen officiellt från och med nu, bortsett från att man får massa grejer som man kan byta efter jul och få pengar för. Igår var jag och Amer på Väla och sen Ikea för att försöka handla julklappar men de går ju för fan inte! Lyckades få fatt i en toaborste, fönsterskrapa, diskborste, svampar & trasor samt hårfärg till mig själv och en mascara till mig själv, skitbra Malin. Lyckades efter typ en timme på BR hitta en dart-tavla i kardborre till min stackars systerson oliver som är 3 bast. Efter några om och men blev det även en tröja till systerson 2, samuel, som är typ ett halvår. Sen skulle man fortsätta kampen idag i lund men inte fan gick de bättre.


Skulle ha en födelsedagspresent till oliver också som fyller år 4 januari. Mmm blev typ en palett med vattenfärger. Kul. Det är helt sjukt svårt att hitta grejer säger jag bara. Att hitta en hinkajävel (en sån vanlig i plast som varenda svensson har) är den svåraste julklappen ever. Finns fan ingenstans! Hittade tillslut en på City Gross. Sen blev det även en hemlig julklapp till syster min och hennes sambo, men den avslöjas inte eftersom det finns en chans att hon läser detta. Åh jag blir så irriterad, haha. Allt är svindyrt och man ska köpa till halva släkten typ. Har ni kollat vad de kostar att köpa tåget thomas i leksak? :P ska du ha en schysst leksak till ett schysst pris så blir den 2x2x2cm stor. Fortfarande ytterligare julklappar att inhandla och jag lovar att jag ska berätta för er precis hur det går med det. Stackars sebbe fick mest gå och släpa på mina väskor idag...

God Jul
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0