Christmas-time

Yes då vart vi äntligen inne i lovet. Om cirkus 34 h är det faktiskt julafton och jag ska erkänna att jag känner mig lite som ett små barn kvällen innan julafton. Ända sedan jag kunde typ.. snacka har jag alltid bett en bön. En bön om att det ska vara snö på julafton. Vissa julaftnar har det faktiskt "slagit" in, och när man väl vaknat på juldags morgon så har snön legat där så fin å vit på marken men oftast har det inte hänt direkt. Trots det har jag envisats med att be, nu lät det som jag är en jäkla prellen. Men nu är det ju såhär, att i år tror jag faktiskt inte att jag behöver. Jag menar 75 cm snö utanför dörren. Tja, försvinner det till julafton lär jag bli chockad.
Men nu ska jag gå och knarka lite panodil.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0