Back to reality

Go'kväll på er kära vänner
Här sitter jag, Emilia, och spelar lite på min gitarr samtidigt som jag försöker mig på att skriva ytterligare en mening på min svenska uppsats. Jätteroligt, NAT! Men i alla fall, har varit himma nu i två dagar. Chillat så mycket att jag frå ont när jag reser mig upp från sängavlen, men jag mår i alla fall bättre.

Vad har jag då åstadkommit dessa två dagar?! Inte mycket skulle jag egentligen kunnat säga. Jag menar jag har inte direkt varit dödssjuk endå har jag betet mig som de. Jag har plöjt igenom en massa avsnitt av andra säsongen av 90210, typ världens bästa serie efter Scrubs såklart. Sedan har jag lyckats baka chokladmuffins som försvann lika fort de blev klara. Undra var det tog vägen, hörde rykten om att de skulle finnas i en viss persons mage. Men mesta dels framför denna burken där facebook tar min dyrbaraste tid.

Så imorron är det back to school om den inte är stängd igen, hade dock varit rätt skönt med en extra ledig dagen men ja.. annars hade jag tänkt fixa lite julklappar imorron om tid tillåtes annars ska jag spela gitarr och studa svenska endast för att svenska är SÅÅ roligt. Eller inte :)

Men nu hade jag tänkt försöka få ordning på mitt liv som vanligt.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0