2010 kommer bli ett jävla bra år! Och ellen & Julia gör skumma grejer på donken

Riktigt taggad ikväll även om jag är fantastiskt trött! Nu har vi äntligen bokat vår resa till ALANYA! Molly kunde tyvärr inte följa med dock, och det tycker vi är skittråkigt :( Men Alanya är bara en vecka av hela vårt SISTA sommarlov så det ska nog hända en del andra saker som hon kan vara med på också.
Det blir alltså en vecka i Alanya med Ellen, Emilia och Julia. Vi kommer bo nära stranden i en pyttig lägenhet men, vad ska man med en lyxlägenhet till när man kommer vara ute och ränna hela dagarna ändå. Längtar till solen och värmen redan.

Men först är det minsann Nyår, det får icke glömmas! Blir finfin tjejmiddag hemma hos mig och efter det drar vi vidare till någon tös i stan och sen till kärnan för att titta på fyrverkerierna. Sen blir det efterfest hos en killkompis. Kommer bli underbart, känner det på mig! Och det bästa med alltihop är en personlig sak som ni aldrig kommer få veta, ni kan bara vara glada för min skull om man säger så :)

Måste få min bror att hitta sin laddare till kameran så jag kan slänga upp lite mer bilder. Min mobilkamera är så dålig i mörker :(

Varsågoda: lite bilder från köpenhamn när jag var där med sebbe igår, samt bilder från när Mia, Jonte, Oliver och Samuel var här!









Tivoli

Samuel & Jag:

Mamma (Olivers & Samuels mormor) & Oliver:

Till sist Julia och Ellen gör skumma saker på donken:

Det vankas nytt år och jag är gladare än någonsin. Jag har hälsan i behåll och en fantastisk familj och
underbara vänner! 2010 ska bli ett år att minnas, det ska jag nog se till.
Gott nytt år på er alla där ute, släng gärna en kommentar här nedan också!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0